Snowed in.

15 Jul

Mentalt. Insnöad mentalt. På Burma och min resa till Thailand.

Jag vill se alla dokumentärer och läsa all böcker. Men nu är det ju för sent. Jag åker om knapt tio dagar och jag ska vaccinera mig i morgon. Borde kanske ha gjorts för snarare tio veckor sen. Det handlar om framförhållning på bak-och-fram-språk. Mitt fokus har liksom legat på att göra ett bra jobb när jag väl är där.

Frustration! Över att veta hur man lär ut om informationsarbete, media, journalistik till personer som bor i ett land där det är förbjudet att utöva sådana aktiviteter. Nu får jag lita på min inre glöd. Det låter dumt att säga. Men det är sant.

 

5 Responses to “Snowed in.”

  1. Perolof Lundkvist July 22, 2011 at 12:40 pm #

    Haj Brajt,
    Trösta dej med att du är som alla andra 🙂
    Den inre glöden brukar funka bäst tills m lite vett o mognad
    Lycka till!

  2. Anna July 28, 2011 at 10:52 am #

    Din inre glöd är otrolig, lita på intuitionen och jag är säker på att du kommer att klara det galant! Var rädd om dig så hoppas jag att vi ses i Stockholm när du är tillbaka.

    • britalundkvist July 28, 2011 at 3:50 pm #

      Tack Kanel! Klart vi ses i Estockholmo, jag flyttar ju till Nacka samma dag som jag kommer hem 🙂 wohoo

  3. Kicki July 28, 2011 at 2:11 pm #

    Så spännande att du är ute o reser o jag kan hemma vid köksbordet förlja dej, Kul!
    Ser fram emot att få läsa vad du skriver o berättar
    Lycka till!!
    Kram faster Kicki

Leave a Reply

