Morgonstund har guld i mun

12 Aug

Sitter och planerar inför dagens lektioner. Idéerna kommer alltid lättare på morgonen. Idag ska vi avsluta delen som handlat om public speaking och argumentation. Övergår istället till att diskutera teorier om kulturimperialism, kulturella rättigheter och informationsflöden. Ska bli intressant att veta mer om hur medie- och informationskonsumtionen ser ut här.

Förra helgen var jag tillsammans med diverse andra personer i Chiang Mai. En stad jag verkligen uppskattade, kan tänka mig att återvända. Här nedan är några bilder från tripen:

3 Responses to “Morgonstund har guld i mun”

  1. evamadeleine August 12, 2011 at 10:00 am #

    Brita! Låter så spännande och intressant det du gör nu. Hoppas vi kan ses snart, jag ska försöka ta mig till Sthlm inom en snar framtid. Det är så himla tomt utan er alla i Öret!
    Stor kram!

    • britalundkvist August 14, 2011 at 9:55 am #

      JA! Öret är skit utan oss….vi ses i Estockholmo! Saknar dig Madski 🙂

  2. Madde August 12, 2011 at 10:02 am #

    Ja det var ju alltså jag som skrev den förra kommentaren, vet inte varför wordpress envisades med att ha mitt bloggnamn som avsändare:)

Leave a Reply

